Dane kontaktowe i ważne telefony
Urząd czynny jest od godziny 7.30 do 15.30 w poniedziałki, środy i czwartki, we wtorki do godziny 16.30, w piątki do godziny 14.30. Jeśli istnieje konieczność bezpośredniej konsultacji z pracownikiem prowadzącym daną sprawę, to pracownik schodzi do interesanta. Przed wizytą w urzędzie prosimy o wcześniejszy kontakt telefoniczny.
Numery telefonów pracowników urzędu
Urząd Miasta w Dzierżoniowie
- 58-200 Dzierżoniów, Rynek 1
 - tel. (74) 645-08-00, (74) 645-08-99
 - fax: (74) 645 08 01
 - um
um [dot] dzierzoniow [dot] pl (um[at]um[dot]dzierzoniow[dot]pl) - www.dzierzoniow.pl (stronę internetową redaguje Biuro Komunikacji Społecznej i Promocji (74) 645 03 88, 502-318-563, promocja
um [dot] dzierzoniow [dot] pl (promocja[at]um[dot]dzierzoniow[dot]pl)) - kontakt z mediami - Biuro Komunikacji Społecznej i Promocji (74) 645 03 81, 535 111 896
 
Burmistrz Dzierżoniowa przyjmuje interesantów w ramach skarg i wniosków w każdy wtorek, od godziny 13.30, do 16.30. Zastępca burmistrza w godzinach pracy urzędu, po wcześniejszym umówieniu telefonicznym.
Kierownicy wydziałów również przyjmują interesantów w godzinach pracy, po wcześniejszym uzgodnieniu telefonicznym.
Osobą odpowiedzialną za organizację pracy urzędu jest sekretarz miasta Anna Beker - (74) 645 08 06.
- Zasady obsługi klientów Urzędu Miasta w Dzierżoniowie
 - 
Przy załatwianiu spraw urzędowych zachęcamy do korzystania z elektronicznych form obsługi.
Bezpośrednia obsługa klienta odbywa się:
- w Biurze Obsługi Klienta;
 - w Biurze Ewidencji Ludności i Dowodów Osobistych – po uprzedniej rejestracji wizyty w Urzędzie przez internet lub poprzez pobranie biletu w kolejkomacie znajdującego się przy wejściu do biura;
 - w Urzędzie Stanu Cywilnego – po uprzedniej rejestracji wizyty w Urzędzie przez internet lub uprzedniej rejestracji telefonicznej;
 - w Kasie Urzędu Miasta (płatności można dokonywać także za pośrednictwem bankowości elektronicznej). Informacje podstawowe | Urząd Miasta w Dzierżoniowie (dzierzoniow.pl).
 
Burmistrz i zastępca burmistrza przyjmują mieszkańców w ramach skarg i wniosków po uprzedniej rejestracji telefonicznej prowadzonej przez Biuro Burmistrza.
 
- Godziny obsługi klientów
 - 
Biuro Obsługi Klienta
- Poniedziałek 7:30 - 15:30
 - Wtorek 7:30 - 16:30
 - Środa 7:30 - 15:30
 - Czwartek 7:30 - 15:30
 - Piątek 7:30 - 14:30
 
Biuro Ewidencji Ludności i Dowodów Osobistych
- Poniedziałek 7:30 - 15:00
 - Wtorek 7:30 - 16:00
 - Środa 7:30 - 15:00
 - Czwartek 7:30 - 15:00
 - Piątek 7:30 - 14:00
 
Od godziny 10:30 do godziny 10:45 - piętnastominutowa przerwa techniczna
Terenowy punkt paszportowy
- Poniedziałek 7:30 - 15:00
 - Wtorek 7:30 - 16:00
 - Środa 7:30 - 15:00
 - Czwartek 7:30 - 15:00
 - Piątek 7:30 - 14:00
 
Od godziny 11:45 do godziny 12:15 - półgodzinna przerwa techniczna
Urząd Stanu Cywilnego:
- Poniedziałek 7:30 - 15:00
 - Wtorek 7:30 - 16:00
 - Środa 7:30 - 15:00
 - Czwartek 7:30 - 15:00
 - Piątek 7:30 - 14:00
 
Kasa
- Poniedziałek 7:30 - 15:00
 - Wtorek 7:30 - 15:00
 - Środa 7:30 - 15:00
 - Czwartek 7:30 - 15:00
 - Piątek 7:30 - 14:00