Dane kontaktowe i ważne telefony

Urząd czynny jest od godziny 7.30 do 15.30 w poniedziałki, środy i czwartki, we wtorki do godziny 16.30, w piątki do godziny 14.30. Jeśli istnieje konieczność bezpośredniej konsultacji z pracownikiem prowadzącym daną sprawę, to pracownik schodzi do interesanta. Przed wizytą w urzędzie prosimy o wcześniejszy kontakt telefoniczny.

Numery telefonów pracowników urzędu

Urząd Miasta w Dzierżoniowie

  • 58-200 Dzierżoniów, Rynek 1
  • tel. (74) 645-08-00, (74) 645-08-99
  • fax: (74) 645 08 01
  • umatum [dot] dzierzoniow [dot] pl (um[at]um[dot]dzierzoniow[dot]pl)
  • www.dzierzoniow.pl (stronę internetową redaguje Biuro Komunikacji Społecznej i Promocji (74) 645 03 88, 502-318-563, promocjaatum [dot] dzierzoniow [dot] pl (promocja[at]um[dot]dzierzoniow[dot]pl))
  • kontakt z mediami - Biuro Komunikacji Społecznej i Promocji (74) 645 03 81, 535 111 896

Burmistrz Dzierżoniowa przyjmuje interesantów w ramach skarg i wniosków w każdy wtorek, od godziny 13.30, do 16.30. Zastępca burmistrza w godzinach pracy urzędu, po wcześniejszym umówieniu telefonicznym.

Kierownicy wydziałów również przyjmują interesantów w godzinach pracy, po wcześniejszym uzgodnieniu telefonicznym.

Osobą odpowiedzialną za organizację pracy urzędu jest sekretarz miasta Anna Beker - (74) 645 08 06.

Zasady obsługi klientów Urzędu Miasta w Dzierżoniowie

Przy załatwianiu spraw urzędowych zachęcamy do korzystania z elektronicznych form obsługi.

Bezpośrednia obsługa klienta odbywa się:

  • w Biurze Obsługi Klienta;
  • w Biurze Ewidencji Ludności i Dowodów Osobistych – po uprzedniej rejestracji wizyty w Urzędzie przez internet lub poprzez pobranie biletu w kolejkomacie znajdującego się przy wejściu do biura;
  • w Urzędzie Stanu Cywilnego – po uprzedniej rejestracji wizyty w Urzędzie przez internet  lub uprzedniej rejestracji telefonicznej;
  • w Kasie Urzędu Miasta (płatności można dokonywać także za pośrednictwem bankowości elektronicznej). Informacje podstawowe | Urząd Miasta w Dzierżoniowie (dzierzoniow.pl).

Burmistrz i zastępca burmistrza przyjmują mieszkańców w ramach skarg i wniosków po uprzedniej rejestracji telefonicznej prowadzonej przez Biuro Burmistrza.

Godziny obsługi klientów

Biuro Obsługi Klienta

  • Poniedziałek 7:30 - 15:30
  • Wtorek 7:30 - 16:30
  • Środa 7:30 - 15:30
  • Czwartek 7:30 - 15:30
  • Piątek 7:30 - 14:30

Biuro Ewidencji Ludności i Dowodów Osobistych

  • Poniedziałek 7:30 - 15:00
  • Wtorek 7:30 - 16:00
  • Środa 7:30 - 15:00
  • Czwartek 7:30 - 15:00
  • Piątek 7:30 - 14:00

Od godziny 10:30 do godziny 10:45 - piętnastominutowa przerwa techniczna

Terenowy punkt paszportowy

  • Poniedziałek 7:30 - 15:00
  • Wtorek 7:30 - 16:00
  • Środa 7:30 - 15:00
  • Czwartek 7:30 - 15:00
  • Piątek 7:30 - 14:00

Od godziny 11:45 do godziny 12:15 - półgodzinna przerwa techniczna

Urząd Stanu Cywilnego:

  • Poniedziałek 7:30 - 15:00
  • Wtorek 7:30 - 16:00
  • Środa 7:30 - 15:00
  • Czwartek 7:30 - 15:00
  • Piątek 7:30 - 14:00

Kasa

  • Poniedziałek 7:30 - 15:00
  • Wtorek 7:30 - 15:00
  • Środa 7:30 - 15:00
  • Czwartek 7:30 - 15:00
  • Piątek 7:30 - 14:00