Oddział ZUS w Wałbrzychu we współpracy z Urzędem Skarbowym w Wałbrzychu zaprasza na bezpłatne szkolenie online skierowane do przedsiębiorców poszkodowanych w powodzi. Odbędzie się ono 15 października o godz. 10.00 na platformie do webinarów Cisco Webex Meeting.
Szkolenie poprowadzą w poszczególnych tematach:
- Urząd Skarbowy - Ulgi dla osób poszkodowanych przez klęski żywiołowe – nowe przepisy (PIT, CIT, Płatnik i VAT).
- ZUS Oddział w Wałbrzychu - Wsparcie dla przedsiębiorców dotkniętych powodzią.
Jak się zapisać?
Zgłoszenia będą przyjmowane do 14 października 2024 na adres: Szkolenia_OKK_Walbrzychzus [dot] pl (Szkolenia_OKK_Walbrzych[at]zus[dot]pl). W zgłoszeniu proszę podać imię, nazwisko oraz adres e-mail uczestnika. W przypadku osób z niepełnosprawnościami prosimy o poinformowanie organizatora o swoich potrzebach. Umożliwi to przygotowanie odpowiedniej pomocy oraz zapewni sprawną obsługę spotkania.
Aby wziąć udział w szkoleniu, wymagane jest podpisanie i przesłanie w formie skanu (PDF) lub zdjęcia (JPG):
- załączonego oświadczenia RODO (załącznik nr 1) .
- zgody na przetwarzanie danych (załącznik nr 2). Podpisanie oświadczenia jest niezbędne do wzięcia udziału w szkoleniu.
Każdy zgłoszony uczestnik otrzyma mail z linkiem do webinarium.